lørdag den 28. december 2013

Bloggen 2 år

I tiden mellem Jul og Nytår har min blog fødselsdag - nu bliver den 2 år. Er det ikke tid til at kigge på resultaterne? ;o)

IRL arbejder jeg med tal og regnskaber, og det holder jeg meget af. Jeg holder også af tal og regnskaber udenfor arbejdet - jeg kan god lide at lave opsummeringer, som også er en slags regnskab.

I forbindelse med bloggens fødselsdag har jeg opsummeret lidt over talmæssige resultater, så her får I bloggens 2-års regnskab ;o)

Blog - Cupcake By Me
Alder - 2 år

Udgivet indlæg - 305
Mest populære indlæg (set antal gange):
DIY - Hæklet bamse bjørn - 5048 gange
DIY- Hæklede havdyr - 4029 gange
Regnbuekage til min kære - 1703 gange

Sidevisninger - 111.140
Mest søgte nøgleord:
"hækleopskrifter" - 544 gange
"regnbuekage" - 319 gange
"cupcakebyme.blogspot.com" - 176 gange

Flest besøg fra lande:
Danmark - 90604
USA - 5426
Rusland - 2961

Faste læsere:

GFC - 226
Bloglovin - 237
Facebook - 103
NetworkedBlogs - 7
I alt - 573 (jeg ved godt at det er et misvisende tal, da mange er tilmeldt flere steder på en gang ;o)

Udgivede kommentarer - 2320
heraf ca. halvdelen er mine svar på kommentarer.

Giveaways - 10

Byttehandler - 2

Deltaget i blogtræf - 2

Udgivet bog - 1 ;o)

Du kan læse mere om "bloggens historie" i sidste års fødselsdagsindlæg ;o)



14 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens 2 års dag :-) Nyder at følge din blog :-) God nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Sanne! Også godt nytår til dig/jer :)

      Slet
  2. Tillykke. Meget fin kage med lys ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de første 2 år! Selvfølgelig skal der en hæklet cupcake til i sådan en anledning. Og endda en med lys i.

    SvarSlet
  4. Stort TILLYKKE med bloggens to år!
    ...og igen en passende kage til lejligheden!

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggens fødselsdag og mange tal :-)
    Ønsker dig et godt nytår <3

    SvarSlet
  6. Genialt at hækle en cupcake.
    Hvor får du dine kreative indfald fra?

    Godt nytår:-)
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...