lørdag den 8. februar 2014

Jordbær i februar


For et par dage siden så jeg friske jordbær i Netto. Det var et underligt syn for februar måned, ja næsten forkert... Tror ikke så meget på at de jordbær smager af noget...

Dem her har heller ingen smag ;o) Dem blev jeg endeligt færdig med i dag. "Ingredienserne" blev hæklet i sidste uge, men jeg manglede bare tid til at montere dem. Denne uge stod kun på "arbejde", også i aftentimerne... Så det føles super dejligt at have weekend og mulighed for at hækle :o)


8 kommentarer:

  1. Hver gang jeg kommer ind på en krea-blog, overvældes jeg af misundelse... gid det var mig, der havde de evner. Jeg gad så meget, at have sådan en tallerken jordbær.
    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Der sker det samme for mig når jeg kigger på din blog :)

      Slet
  2. De er bare så "lækre"!

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Uhm fik da lige lyst til jordbær :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man tænker måske på sommer... Det kommer snart :)

      Slet
  4. Dejligt at have tid til at hækle :)
    Tak for sidst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for sidst! Ja, hækling er en god måde at sprede tankerne på og slappe af, så det var dejligt at jeg fik tid til det :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...