mandag den 3. februar 2014

Styr på garnlageret


For nyligt skrev flere at de var i gang med at stashe sit garn. Først kunne jeg ikke forstå at man har behov for sådan et stykke arbejde. Jeg har altid troet at jeg har meget garn, men kunne alligevel ikke se mig at lave stash-liste... 

Efter indlæggene om stashing har jeg igen kigget på mit garn, og kunne pludseligt se forklaringen. Jeg hækler nogle mindre ting, og jeg køber altid højst 1-2 nøgler af hver slags. Så meget garn har jeg ikke, men - jeg har rigtig mange farver! :o)

Og så fik jeg lyst til at gøre noget, jeg tænkte på i et stykke tid - at lave orden i mit garn. Flere bedroller-kasser blev købt, og alt garn blev sorteret efter farver. Nu er det blevet nemt at udvælge garnfarver - i bedrollen kan alle garnnøgler "stå", og man får godt overblik over kassens indhold :o)

14 kommentarer:

  1. Lækre farver - vildt inspirerende og have det hele samt op på denne måde..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg synes også at det er dejligt at kigge på ;)

      Slet
  2. Hvor er det fedt med så mange farver!
    Det ser rigtigt godt ud - så er der jo også en farve til alt :-)

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud.....og det er praktisk med de lave kasser hvor garnet kan stå op.
    Med det du laver, og med alle de farver er det jo en genial løsning...så er der overblik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila! Og lige præcis som du skriver! Jeg har nu "testet" det - det er bare super praktisk.

      Slet
  4. Ser super godt ud :-) Dejlige farver til cupcakes og ande godt :-) Kh

    SvarSlet
  5. Og så ser det bare så flot ud med alle de fine farver. Man bliver helt glad af dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Man bliver helt sikkert gladere af synet, og jeg er bare mega tilfreds af løsningen :)

      Slet
  6. Sikke en god idé. Og man får da helt lyst til at starte på et projekt når man se alle de farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,Tanja! Det er nu nemmere at komme i gang når alle farver er synlige :)

      Slet
  7. Imponerende Elena. Det ser så fint ud som det ligger dér.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...