søndag den 1. juli 2012

Give Away

Så skal det også prøves - jeg udlodder min første Give Away! Og det skal selvfølgelig være nogle af mine hæklede cupcakes ;o) Jeg har også hæklet lidt legemad til denne lejlighed :o) Alt i alt består pakken af de ting, du kan se på billedet.


Regler for deltagelse:
1 lod får du for en kommentar på dette indlæg (skriv venligst din emailadresse, hvis du ikke har en blog),
1 lod får du for tilmelding som fast læser her på bloggen,
1 lod får du ved at linke til konkurrencen på din blog/hjemmeside,
1 lod kan du få ved også at have "Cupcake By Me" på din blogroll,
1 lod kan du få ved at skrive et indlæg på din blog om konkurrencen.

Der kan altså opnås op til 5 lodder i alt. Skriv hvor mange du er med på i din kommentar.

Jeg trækker en vinder mandag den 6. august 2012.

Håber at mange af jer vil være med!

50 kommentarer:

  1. Lækker gave... den må da rigtig gerne ende hos mig.
    2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Jeg har endelig fået løst problemet med faste læsere gadget (man kunne ikke se dem før). Så hvis din anden lod skulle være tilmelding som fast læser, skulle det virke nu. Mvh

      Slet
    2. Så er jeg meldt til...

      Slet
  2. Øj, hvor er det fint :-) Jeg vil gerne bede om 1 lod, tak!

    Sommerhilsener,
    Maja

    Conner's Nest...♥
    http://connersnest.blogspot.com

    SvarSlet
  3. De er super fine og passer lige ind i Bjørns køkken.
    4 lodder til mig tak : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhhuuu! Nu kan jeg se dig alle steder! Hvor dejligt at det er løst!
      Og velkommen til faste læsere! :o)

      Slet
    2. Fedt så kom der lidt mere gang i den : )

      Slet
  4. Min datter vile elske det i sit kommende værelse. Jeg prøver med 4 lodder - hvor er de bare skønne cup-cakes'ne og legemaden.

    kh ketty / himmelspæjt

    SvarSlet
  5. Jeg napser 4 lodder, er sikker på mini vil elske at tygge sig igennnem alt det dejlige hæklede mad.

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig, tak.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hej!
    Söt giveaway! Jag är gärna med, 1 lott.

    Trevlig sommar!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar! 4 lotter tack!

    Kram

    Monya

    obs:bloggadressen är den nedanför.. :)
    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle flotte hæklerier. Jeg er med på to lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 3 lodder, tusind tak, Gåslingen, Bassi og Prutter herhjemme ville elske dette legemad til deres legekøkken :)

    Mvh. LM

    lme1978@gmail.com
    espersenbjerring.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine :)
    Vil meget gerne være med, og med 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Nej hvor fint... jeg vil gerne deltage med lodder tak... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov.... deltager med 3 lodder... .:o)

      www.familiengelefffonnesbech.dk

      liselotteodense@hotmail.com

      Slet
  13. Hvor er det flot! Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. 1 lod til mig tak, - det var da lige noget for niecen når hun kommer på besøg her :0) De er flotte. Hilsen Rikke --> cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Fin side og ikke mindst konkurrence jeg snupper 4 lod

    SvarSlet
  16. Hej

    Jeg har linket fra www.skarntyden.blogspot.dk
    -Det er en fin give away.. Men da jeg selv hækler, lader jeg chancen gå videre...

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, tak skal du have! Hvor er det pænt af dig! Og ved du hvad - jeg har tænkt præcis det samme om din giveaway :o)))

      Slet
  17. Skøn giveaway! Det legemad ville være perfekt til vores niece!

    Jeg er med på 4 lodder! Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  18. Hvor er det fint - lige noget for min datter på 2 år. :)
    Jeg er med på 4 lodder.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  20. 2 lodder herfra :-) Kig gerne forbi min giveaway her http://krealife.blogspot.dk/2012/06/giveaway.html

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne have 3 lodder :) Dejlige ting du har lavet :)

    SvarSlet
  22. Så er jeg med på 2 lodder - følger med via GFC :)
    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod. Super flotte ting!

    SvarSlet
  24. Skøn give-away. Jeg er med på 2 lodder.
    Mvh Bettina Bruun
    bettina2rasmussen@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Super fine sager. Jeg er meget gerne med med to lodder :)
    Mvh Marie
    www.marieglahn.dk
    marie(a)marieglahn.dk

    SvarSlet
  26. Meget flotte sager.. Dem ville mine tøsepiger elske!!
    Så 4 lodder til os tak!! :)

    SvarSlet
  27. Jeg snupper 2 lodder og krydser fingre!!!

    SvarSlet
  28. 3 lodder til mig :) Lækre ting du hækler :)

    SvarSlet
  29. Skøn giveaway! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  30. Jeg står netop og mangler legemad til min piges kommende legekøkken- hvor skønt ville det ikke være at starte samlingen med disse her. Jeg deltager med 3 lodder!

    KH. Henriette / http://gaardenoggaden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  31. Sikke en fin give away. Den ville jeg rigtig gerne vinde...

    Smider 2 lodder i puljen. :-)

    KH

    SvarSlet
  32. Mums lige til at spise.. Frøken Herlig vil ÆÆÆÆLSKE at trylle med maden i sit legekøkken :)
    3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  33. WAUW ! Jeg vil gerne deltage ! Min Mail: mansen_36@hotmail.com

    Amanda

    SvarSlet
  34. Virkelig, virkelig fin give away. Et helt urtoligt håndarbejde.
    Jeg håber at heldet er med mig, og er med på 1 lod :)
    God sommer herfra!

    SvarSlet
  35. 2 lodder herfra! :) - Og SUUUPER lækre sager! :)

    SvarSlet
  36. Herlig blog du har, den skal nærstuderes de nærmeste dage :) jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  37. dejlig gave. den vil jeg meget gerne vinde. 3 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  38. Hvor er de bare fine, det er jeg helt sikker på ville være et hit her hjemme i legekøkkenet. Jeg er med på 2 lodder for indlæg og link på min blog.

    SvarSlet
  39. Min pige ville altså elske at vinde din fine give-away, så jeg vil gerne være med på 3 lodder:):)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...