mandag den 1. oktober 2012

Jubilæums Give Away

Der er egentlig ikke nogen jubilæer her på bloggen... Jeg har bare lidt "rund" fødselsdag i oktober :o) Man siger, at livet "starter" påny ved denne alder - det håber jeg gerne på ;o)

Det er en god dansk tradition at give kage på sin fødselsdag, og jeg har tænkt mig at følge traditionen, men dog på en anderledes måde ;o)

  
Præmierne er følgende:
- 2 præmier a' 3 stk. valgfrie hæklede cupcakes.
Der kan vælges bland disse cupcakes på billedet nedenunder.
- 1 præmie med Amo's Store Fødselsdags Bagebog.
Bogen er udgivet i anledning af Amo's 80 års fødselsdag, og samler op på de bedste klassikere gennem tiderne, samt supplerer med en række nye spændende bageopskrifter. Her findes opskrifter på forskellige slags dej og pynt til kager, der passer til enhver form for fødselsdagsfest - for børn, for voksne, familie og venner. Bogen er på 100 sider. Et glimt af indholdet kan ses på billedet nedenunder.
Der er altså 3 præmier, og jeg trækker 3 vindere. Til alle præmier vedlægger jeg farverige papirbageforme til cupcakes/muffins :o)
Vi du gerne have fat i præmierne, så er reglerne som følge:
- 1 lod for kommentar + fast læser her på bloggen (husk at skrive din mailadresse hvis du ikke har en blog, så jeg kan få fat i dig hvis du er den heldige vinder!)
For dem, der har en blog, er det muligt at få ekstra lodder:

- 2 ekstra lodder for at linke til denne Give Away fra din blog (brug gerne det øverste billede fra indlægget) 
- 2 ekstra lodder for at sætte min blog på din blogroll

Der kan altså opnås 3 eller 5 lodder i alt. Skriv hvor mange du er med på i din kommentar.
Jeg trækker de 3 heldige vindere efter kl. 20 den 31. oktober 2012. Så det er muligt at deltage frem til dette tidspunkt.
Håber at mange af jer vil være med! ;o)

68 kommentarer:

  1. Jamen, dog! Sikke en fin give-away:) Jeg har dig allerede på min blogroll og har nu også fået linket til den fine give-away, så 5 lodder til mig:) og så håber jeg på at vinde nogle af de fine cupcakes til min piges legekøkken:)
    og tillykke med fødselsdagen i denne måned:)

    SvarSlet
  2. hvor er de flotte jeg er med :) 1 lod

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Ih, den skønneste give away. Jeg krydser for jeg vinder en af præmierne og dine smukke kreationer. 5 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  4. Et lod til moderen, der ville ønske hun vandt sunde kager til sin datter;)
    Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Ej en lækker give-away. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)
    Ville elske at vinde nogle af dine cupcakes til ungerne.

    SvarSlet
  6. Sikke lækkert... Jeg melder mig på banen med 1 lod :D

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  7. 3 lodder til mig tak. Jeg vil helst vinde dine fine cupcakes : )

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med, med et lod. Håber godt nok at vinde kagerne, for jeg har bogen :-)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 1 lod, deltag også i mimn give away, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med dine hæklede cupcakes, så jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. :-)

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med med et lod.

    Lækre cupcakes... og dejlig bog...

    SvarSlet
  12. Vil gerne være med på 1 lod... glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Skulle jeg være så heldig at vinde cupcakes ønsker jeg/ vi ;) os de 3 nederste. Er jeg så heldig at vinde bogen, så træk en ny vinder. Jeg har den selv, og kan kun give den den bedste anbefaling. Har lavet rigtigt mange lagkager, boller og kagekoner og mange andre ting derfra. Gudeopskrifter! Og dén oplevelse skal en anden også have :)

    SvarSlet
  14. Deltager gerne med 1 lod... har planer om at skulle igang med at hækle cupcakes selv, og din blog er meget inspirerende :-)

    SvarSlet
  15. deltager med 3 lodder.
    http://mille1988.wordpress.com/

    SvarSlet
  16. dejlige præmier... jeg er med på 3 lodder.... :o)

    SvarSlet
  17. dejlig GiveAway .... jeg snupper 3 lodder
    Hilsen Lis
    http://1ret2vrang.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Deltager med 1 lod :-) (JulieMahler)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  19. 5 lodder til mig. Du må æigge ind og være med i MIN givaway hvis du har lyst -det er en decopen fra Lékué til kager :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  20. 3 lodder tak (linker til konkurrencen på min blog)

    SvarSlet
  21. 1 lod til mig, tak. Jeg ku ønske mig følgende cupcakes; den første, den sidste og den midterste (brun m. krymmel). Jeg krydser fingre! Hilsen cupcake-stylisten (Rikke).

    SvarSlet
  22. Dejlig give away. Jeg vil super gerne være med.
    Jeg snupper 3 lodder, du er på min blog roll.

    SvarSlet
  23. stort tillykke med fødselsdagen (:

    Jeg nupper 5 lodder og krydser fingre!

    Kig forbi min giveaway, der også indeholder inspiration til den søde tand

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. Jeg ville lige tilmelde mig som fast læser på din blog, og ser så at du har skudt en give away igang.. Så nu slår jeg 2 fluer med et smæk :-)) 5 store lodder til mig..

    SvarSlet
  26. Snupper 3 lodder og håber jeg er heldig. Ville såå gerne vinde flere cupcakes til Prinsessernes køkken ... Følger via blog lovin´

    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  27. Uhh den her give away må jeg da ikke gå glip af

    Jeg er med på 1 lod og x´er fingre for det er nok :)

    SvarSlet
  28. Flotte ting du hækler. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  29. Hvor er de fine :)
    Jeg er med...1 lod
    lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  30. Perfekt til lillepigens køkken :-). fabfamilie@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har nu fundet ud af at lave en profil :-)

      Slet
  31. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  32. 1 lod herfra :)

    deltag evt i min giveaway http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  33. Stort tillykke med din runde fødselsdag! Jeg er først idag faldet over din blog, og bliver helt sikkert hængende, for her er virkelig inspirerende:-) Jeg nupper 1 lod i din fine Give Away...

    SvarSlet
  34. Jeg har lige opdaget din blog, og melder mig som fast læser med det samme. Det er endnu ikke lykkedes at lægge den på min blogroll, men jeg prøver igen senere og melder tilbage. 1 lod indtil nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yay! Din blog er nu på min blogroll. Så jeg deltager med tilsammen 3 lodder.

      Slet
  35. Jeg vil også gerne være med på et lod og melder mig meget gerne som fast læser til din rigtig fine blog :-)

    SvarSlet
  36. Tillykke med den runde fødselsdag 😄
    Jeg vil gerne være med på 1 lod.
    Hvis jeg er heldig at vinde dine flotte cupcakes, vælger jeg venstre lodrette række.
    /annie

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)
    Kh. Trine

    SvarSlet
  38. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod ;-) Jeg er godt nok ikke fast læser,men det bliver jeg nu, for jeg elsker at læse med på din blog;-) Flotte cupcakes, dem ville min lille datter elske at have til sit lille legekøkken!

    SvarSlet
  39. Hvor fint og tillykke. ;) Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  40. Tillykke, og sikke en fin giveaway, jeg er med på 5 lodder :o)

    SvarSlet
  41. Uhmm, de ser lækrer ud. Du er med på min blogliste, og nu bliver jeg også medlem. Velkommen på min blog, hvis gamle ting og sager har interesse.

    SvarSlet
  42. Sikke en lækker give away - og tillykke med fødselsdagen. Jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  43. Skøn give away,- og tillykke med fødselsdagen! Deltager med 1 lod.
    eklogco@gmail.com

    SvarSlet
  44. Elsker give aways:0)
    Et enkelt lod til mig, så håber jeg det er et heldigt lod;0)

    SvarSlet
  45. Super flotte cupcakes. Et stk. lod til mig. pdalandersen@gmail.com

    SvarSlet
  46. JEG snupper også 1 enkelt lod :)

    SvarSlet
  47. Hej - super cool blog, som jeg tilfældigt fandt :-) jeg melder mig klart som fast læser og deltager dermed med 2 lodder. Mail: soester-lagkage(a)hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Man kan ikke deltage med 2 lodder i denne giveaway - kun med 1 eller 3 eller 5. Så jeg gætter at det er 1 lod du deltager med :o)

      Slet
  48. Jeg vil gerne være med på 1 lod.Skøn give away!

    SvarSlet
  49. Jeg er fast læser så et lod
    og hvis det der blogroll er forstået rigtigt (Man kan se din blog i højre hjørne nederst på min blog, sammen med nogen andre) vil jeg gerne bede om 2 mere, så 3 i alt :)

    SvarSlet
  50. PÅ med 3 lodder :-) /Dorte fra Kemoland

    SvarSlet
  51. Superflotte cupcakes. Dem vil jeg gerne vinde. Birthelundjensen@ forum.dk. 1 lod til mig tak. Er fast læser

    SvarSlet
  52. 1 lille lod til mig - håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  53. Jeg deltager med 3 lodder - ih, jeg vil så gerne vinde!!!:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  54. Jeg skal da helt klart være med på et lod. Jeg forstår slet ikke, at jeg først opdager din giveaway ved din påmindelse, for nøj, hvor ville jeg vildt gerne vinde dine fine cupcakes til Frejas legekøkken :)
    Kh Line

    SvarSlet
  55. Tillykke! Jeg deltager med 5 lodder :)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  56. Tillykke med det ukendte runde tal :)
    Jeg er med på en give away!

    SvarSlet
  57. Tillykke, jeg deltager med 5 lodder og håber jeg er den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  58. Hej. Sikke en dejlig blog - fandt dig via amio hvor jeg har bestilt en barnevognskæde, men nu vil jeg glæde mig til at følge med her. Deltager med 1 lod og håber at vinde de fine cup cakes til min datter der fylder 3 i november og som skal have et fint legekøkken i gave. Kh. Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  59. Nupper et lod i din flotte give away. Kig forbi og deltag i min give away hvis du lyster.

    SvarSlet
  60. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  61. Hvor er det bare nogle søde Cupcakes! Hvis jeg skulle være den heldige vinder, er Cupcake 1, 7 og 8 mine ynglings :)

    Jeg snupper 5 lodder og krydser fingre!

    Kærligst Kristine :)

    www.frokenkristine.blogspot.dk

    SvarSlet
  62. De er godt nok flotte, de Cupcakes :) .. deltager med 3, ville gerne med 5, men kan ikke lige hitte ud af af linke fra min lille blog :D

    Men er fast læser, og du er på min blogliste ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Alice, det er en gammel giveaway fra sidste år, så den er overstået...

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...